CADANGAN PENUBUHAN PUSAT AKTIVITI TKRS ZON AMPANGAN

Memandangkan TKRS Daerah pada tahun-tahun kebelakangan ini kurang menunjukkan keaktifannya, saya ingin menarik perhatian tuan/puan Guru-guru Pemimpin TKRS terutamanya dari sekolah-sekolah yang berhampiran dengan SK Taman Paroi Jaya untuk sama-sama kita memikirkan sesuatu demi anak-anak didik kita yang begitu berminat menyertai TKRS.
Peringkat awalnya, saya ingin mencadangkan penubuhan satu pusat aktiviti TKRS yang digelar Pusat Aktiviti TKRS Zon Ampangan. Keahliannya adalah terhad kepada enam buah sekolah di dalam Zon Ampangan, iaitu :

1. SK. King George V
2. SK. Taman Paroi Jaya
3. SK. Taman Tasik Jaya
4. SK. Ampangan
5. SK. Panchor
6. SK. Paroi
Perjalanan aktiviti TKRS Zon Ampangan banyak dilakukan secara bersama. Dengan demikian, kita dapat menjimatkan masa, tenaga dan kos. Selain itu, kita juga dapat berkongsi pengalaman dan kemahiran di antara satu sama lain.
Sila rujuk maklumat perancangan aktiviti yang saya cadangkan untuk pelaksanaan di tahun hadapan. Sebarang tambahan atau pengurangan serta komen-komen membina amat saya alu-alukan daripada tuan/puan terutamanya yang lebih berpengalaman.
Adalah menjadi harapan saya agar perjalanan TKRS pada tahun hadapan adalah jauh lebih baik daripada tahun ini. Sekian.